Geleneksel olarak demografik bilgilere göre gestaltlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilişik alanları kabilinden bileğmedarımaişetkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz için farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, yarar maliyette tasni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana benek mehabetli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına hile iş proseslerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu.